společnosti Logiprint International Printingfactory, S.L. y Cia, S.Com, dále pouze “logiprint” Stav: Listopad 2006
§ 1 Oblast aplikace
Následující všeobecné podmínky budou aplikovány na všechny současné a budoucí obchodní vztahy, které vznikají a budou vznikat mezi logiprint a jeho zákazníky.
Pro účely těchto smluvních podmínek je považována za spotřebitele každá fyzická nebo právnická osoba, která získá, používá nebo využívá výrobek jako konečný spotřebitel.
Pro účely těchto smluvních podmínek je považována za podnikatele jakákoli fyzická nebo právnická osoba, která získá výrobek s cílem použít jej ve svém výrobním procesu, upravit jej nebo prodat, či poskytovat služby třetím osobám.
Pro účely těchto smluvních podmínek jsou považováni za zákazníky jak spotřebitel tak podnikatel.
Součástí smlouvy nejsou jiné odlišné všeobecné smluvní podmínky, protichůdné nebo doplňující, pokud jejich aplikace nebude určena výslovně písemnou formou.
Nepřipouští se odkaz na všeobecné smluvní podmínky zákazníka.
§ 2 Zaregistrování
Jakákoli objednávka z vaší strany znamená, že jste se předem zaregistroval jako zákazník logiprintu. Není dovoleno zaregistrovat se opakovaně pod jinými jmény nebo adresami. Správné provedení registrace je podmínkou pro autorizaci přístupu zákazníka do systému logiprintu.
Přistoupení může být logiprintem kdykoliv zrušeno v případě, že zákazník nesplní všeobecné obchodní podmínky, nebo jeho vystupování bude v protikladu se smlouvou. V tomto případě je logiprint oprávněn uživatele, a příslušný přístupový klíč, okamžitě zablokovat.
§ 3 Uzavření smlouvy
Prezentace škály výrobků a služeb logiprintu na internetu nepředstavuje nabídku. Objednávkou on-line nebo prostřednictvím e-mailu zákazník odešle logiprintu závaznou nabídku koupě. Logiprint přijme tuto nabídku prostřednictvím e-mailu, ve kterém bude potvrzeno přijetí nabídky, způsob platby a průměrná doba trvání výroby. Přijetí bude realizováno s výhradou dostupnosti zboží, zvláště s výhradou příslušné dodávky v adekvátní době a adekvátním způsobem ze strany dodavatelů logiprintu. To bude aplikováno pouze tehdy, když nedodání nebude přičítáno k vině logiprintu a vůči spotřebitelům pouze v tom případě, že logiprint podepsal přiměřené ujednání o krytí s dodavatelem, který porušil svou povinnost. V případě, že zboží nebude dostupné, bude logiprint ihned o této okolnosti informovat zákazníka a ihned vrátí protiplnění realizované zákazníkem.
E-mail potvrzující přijetí, vydaný automaticky systémem po obdržení nabídky, nepředstavuje závazné přijetí této nabídky ze strany logiprintu.
Prodej zboží, nabízeného logiprintem, bude realizován v kvantitě běžné v obchodním styku.
§ 4 Ceny
Ve všech cenách je zahrnuta příslušná DPH a jiné složky ceny. Zahrnuty nejsou eventuelní dopravní náklady.
§ 5 Kooperační povinnosti zákazníka a odpovědnost za předčasné zrušení
V té míře, jak je logiprint závislý při realizaci objednávky na spolupráci zákazníka, zejména pokud jde o informace a předání žádaných specifikací pro tisk, musí je zákazník předat současně s objednávkou nebo ihned po obdržení e-mailu, potvrzujícího její přijetí.
V případě, že logiprint zruší smlouvu se zákazníkem pro opomenutí povinné spolupráce, nebo když zákazník zruší smlouvu po uplynutí doby pro její odvolání, danou ustanovením § 7, a v případě, že logiprint v této době ještě nezapočal objednávku vyřizovat, může logiprint od zákazníka požadovat náhradu škod, které utrpěl v důsledků marně provedených prací. To zahrnuje zejména náklady na materiál použitý pro vyřizování objednávky a na ostatní použité pracovní prostředky. V té míře, jak může logiprint využít tento materiál jiným způsobem, kompenzuje toto použití při vyřizování reklamace za způsobené škody a újmy.
§ 6 Předání zboží
Logiprint předá objednané zboží na adresu udanou zákazníkem v objednávce v termínu určeném logiprintem. Logiprint může realizovat částečné dodávky podle požadavku zákazníka.
Pokud bude zákazníkem podnikatel, budou všechna rizika a nebezpečí spojená s odesláním zboží k jeho tíži a to od okamžiku, kdy logiprint předá zboží sjednanému přepravci.
Jakýkoli údaj vztahující se k okamžiku předání vzhledem k podnikatelům nebude zásadně zavazujícím, vyjma toho, že logiprint vydá závazné potvrzení v tomto smyslu pro každý jednotlivý případ.
§ 7 Revokace / Zrušení
Právo na revokaci / Právo na zrušení:
Spotřebitelé mají právo na revokaci, dále uvedeným výhradním způsobem:
Ve lhůtě sedmi pracovních dnů, počítaných podle oficiálního kalendáře sídla zákazníka, přičemž zákazník může ustoupit od smlouvy, aniž by byl povinen uvést jakýkoliv důvod.
Tato lhůta začíná nejdříve při převzetí zboží a této informace a v případě poskytnutí služeb od data podpisu smlouvy.
Prohlášení o revokaci / zrušení provede zákazník prostřednictvím e-mailu nebo dopisu (Logiprint S.L. y Cia, S.Com, Calle Oceano Antartico 16
35100 San Bartolomé de Tirajana - Las Palmas, Gran Canaria, Španělsko) a současným vrácením předmětu koupě.
Jakmile logiprint obdrží prohlášení o revokaci / zrušení a předmět koupě, je povinen vrátit částku kupní smlouvy v termínu do 30 dnů. Pro dodržení lhůty revokace / zrušení je postačující odeslání prohlášení o revokaci a předmětu v rámci uvedené lhůty.
Pokud je to možné, dojde k navrácení zboží v původním obalu.
Zrušení smlouvy je vyloučeno v případě, jde-li o zboží, nebo výrobky pozměněné, nebo zvlášť vyrobené, zejména v případech, kdy vycházejí z povahy dodávky, je zrušení nemožné.
§ 8 Úhrada
Logiprint přijme pouze druhy plateb, uvedené zákazníkovi v rámci vyřizování příslušné objednávky.
Kupní cena, jakož i případné administrativní a/nebo dopravní náklady budou splatné při podpisu smlouvy a s vydáním faktury.
Pokud bude zákazník ve zpoždění platby, může logiprint požadovat úroky z prodlení ve výši 5 % z příslušného základu. Právo logiprintu na úhradu vyšších ztrát tím není dotčeno. Zákazník může prokázat, že logiprint neutrpěl takovou ztrátu, nebo že skutečná škoda je nižší.
Zákazník může vyžadovat kompenzaci pouze tehdy, když jím uplatňovaná protireklamace bude uznána pravomocným rozhodnutím, bude nevyvratitelná, nebo bude-li přijata logiprintem a v té výši, v jaké jeho protireklamace bude uznána na základě pravomocného rozhodnutí, bude nevyvratitelná nebo bude logiprintem přijata.
§ 9 Záruka
Záruční práva zákazníka se zásadně omezují na právo dodatečného plnění (odstranění nedostatku nebo náhradní dodávka). Logiprint může odmítnout volbu zákazníka, jestliže je tato nemožná, nebo když bude možná pouze za cenu nadměrných nákladů.
V tomto případě bude logiprint spotřebitele ihned informovat s uvedením alternativního řešení.
V případě, že se pozdější plnění neuskuteční, může spotřebitel požadovat snížení kupní ceny, nebo zrušení smlouvy.
Vzhledem k úplnosti tiskařského díla, doporučuje logiprint zákazíkovy si objednat t.z. obtah před realizací celkové objednávky tisku. Prostřednictvím digitálního zkušebního tisku zákazník získá relativně přesný tisk pokud jde o účinek vybrané barvy. Proof závazné barvy je nezbytným požadavkem pro záruku kvality barvy ze strany logiprintu. Jedině tisk provedený na stroji znázorní výsledek tisku ve stejné kvalitě, v jaké se může realizovat hlavní zakázka. Pokud si zákazník bude přát absolutní shodu barvy, doporučuje logiprint provést zkoušku tisku na stroji. Pouze v tomto případě může logiprint zaručit kvalitu barvy v závazném provedení.
Pokud se bude jednat o objednávky, zakládající se na údajích RGB, nelze převzít záruku pokud jde o identitu barvy. Konverze ze širšího prostoru barvy RGB na redukovaný prostor barvy CMYK může vést ke změnám v barvě.
Pokud bude zákazník podnikatelem, logiprint zásadně přistoupí k odstranění vad, nebo k náhradní dodávce dle volby logiprintu.
U reklamace nedostatků v provedeném díle zákazníkem, se vyžaduje, aby tento nedostatek oznámil podle ustanovení článku 336 OBZ, pokud jde o množství nebo kvalitu, do čtyř dnů, po obdržení dodávky. V tomto případě si logiprint může zvolit mezi odstraněním nedostatku nebo výměnou zboží.
§ 10 Omezení odpovědnosti
Logiprint vylučuje svou odpovědnost za škody, které vznikly běžnou nedbalostí tehdy, pokud tyto nemají vliv na podstatné povinnosti vyplývající ze smlouvy, na škody na životě, fyzickou integritu nebo zdraví, nebo se vztahují na záruky nebo reklamace vztahující se na zákon o vadných výrobcích. Toto se vztahuje také na nedodržení ze strany subdodavatelů logiprintu.
Pokud nejsou plněny podstatné povinnosti vyplývající ze smlouvy, odpovědnost v případech běžné nedbalosti se omezí na škody spojené obvykle se smlouvou a jež jsou předvídatelné, s tím, že maximum částky představuje dvojnásobek kupní ceny uhrazené po každé objednávce.
§ 11 Ochrana údajů
Údaje, potřebné pro obchodní jednání se uchovávají.
Tato informace se zakládá na ustanoveních obsažených v zákoně 15/1999 ze dne 13. prosince. Všechna osobní data jsou důvěrná a neoznamují se za účelem jejich zveřejnění.
Zákazník souhlasí s registrací, vedením a používáním dat, jakož i se svými právy vycházejícími z této registrace, vedením a používáním výslovným způsobem až do jejich revokace. Ke svým údajům může kdykoliv přistupovat a provádět v nich změny nebo příslušnou informaci zrušit.
Ke sdělení svého přání provést změnu nebo zrušení, může zákazník kontaktovat logiprint prostřednictvím e-mailu.
§ 12 Jurisdikce, místo plnění, aplikované právo
Tato smlouva je podrobena výhradně zákonům Španělského království.
Pokud bude zákazníkem podnikatel, jsou příslušné soudy v Las Palmas; avšak logiprint může také žalovat klienta v místě jeho sídla.
V případě, že se tyto všeobecné podmínky nestanou součástí smlouvy, nebo budou zcela nebo částečně neplatné, zůstávají ostatní části smlouvy v platnosti. V případě, že se tyto všeobecné podmínky nestanou součástí smlouvy, nebo budou neplatné, bude se smlouva řídit příslušnými zákonnými ustanoveními. Smlouva bude neplatná pouze tehdy, jestliže by její dodržování, i s přihlédnutím ke změnám realizovanými podle příslušných zákonů, bylo příliš přísné pro jednu ze stran.