Leták – rychlý a efektivní reklamní prostředek

Již v posledním století se využívala reklamní účinnost prospektů neboli letáků a tehdy stejně jako dnes mají stejný účel: přenést reklamní informace co nejrychleji k adresátovy. Specifikace letáku jsou: jednotlivý, jedno- nebo oboustranně potištěný arch papíru. Velikost letáku je libovolná ale obvykle se používají formáty DIN A4 a A5.

Pro kterou velikost se rozhodnout záleží často na těchto podmínkách:
  • Jaké informace má leták obsahovat? (pouze text nebo i fotky/grafiky)
  • Kolik informací má leták obsahovat? (pouze nabídka nebo i rozsáhlé informace)
  • Jak se bude leták roznášet a kolik má maximálně vážit? (přímo nebo poštou)

Pro které informace je leták vhodný?

Leták není nejkvalitnější reklamní prostředek - ale rozhodně je nejrychlejší. Tam kde se potenciální zákazníci mají dozvědět určité informace co nejrychleji, je takovýto leták nejúčinější:
  • Pizzerie, která chce propagovat nové ceny
  • Taneční škola, která chce upozornit na její taneční ples
  • Prodej obuvi, který redukoval své ceny
V těchto situacích je důležité reklamní medium, které dovede sdělit mnoha informací na co nejmenším prostoru.

Jak najde leták svůj cíl?

Druhá výhoda letáku je jeho velikost. Zásadně se může:
  • všude položit
  • všude uschovat
Například jsou letáčky ve velikosti pohlednice vhodné pro upevnění za stěračem parkovacích aut nebo pro rozdávání před koncertem. Nabízíte opravu poškozeného autoskla? Pak jsou parkovací domy, parkoviště a silnice nejlepší místa úspěšné reklamy: zde najdete potenciální zákazníky, zde připevníte letáky na přední skla aut. (Samozřejmě by jste měli předem mít povolení od provozovatele parkovacího prostoru). Jiné provedení prospektu - jako například skládačky - jsou vhodné pro propagaci v restauracích, lékárnách, praxích a na jiných místech, kde se shromažďuje mnoha lidí. Zde se samozřejmě musí také dohodnout s provozovateli nebo majiteli.

Kdo potom například má zájem o větší cílovou skupinu a nechce samostatně provádět distribuci, může nechat vložit leták do místních novin. Výhoda je, že Vaši reklamu spolehlivě obdrží předem určená cílová skupina. Kromě toho se dá pro distribuci prostřednictvím novin vyjednat přesné míření: ve který den a ve které oblasti je leták vložen do novin se tak dá předem přesně vyjednat. Vaše vlastní návrhy letáku můžete přenést přímo přes naši internetovou stránku logiprint.cz, stejně tak můžete zadat zakázku a provést platbu.

Leták byl doručen – a co teď?

Některé reklamní sdělení je určeno pouze pro jednu akci (příklad je prodej obuvi) - zatímco jiné informace jsou platné na delší dobu (příklad je pizzerie). I zde jsou výhody letáku zřetelné: je možno jej uschovat nebo připevnit na magnetické tabule blízko telefonu.

Vlastnosti letáku v přehledu

1.) Leták je nejefektivnější reklamní prostředek pro krátkodobou reklamní kampaň. Jeho výhody jsou:
  • rychlá tvorba tiskových podkladů
  • nekomplikovaná a výhodná výroba
  • rychlá a přesná distribuce
  • efektivní sdělení informací
  • snadné uschování potenciálním zákazníkem
Letáky lze použít v příležitostech jako je:
  • jednorázová reklamní sdělení a nabídky
  • sdělení kontaktních údajů a ceníku
  • slavnostní zahájení obchodu
  • nákupní kupon v souvislosti určité nabídky

Zákaznický servis pouze v němčině a angličtině: +420 246019024
Emailová adresa: info@logiprint.cz

LOGIPRINT INTERNATIONAL PRINTINGFACTORY, SL y Cia S.Com

Copyright logiprint.cz, Impresum, Zrovna vidíte stránku Letáky